Klimaholidays.grKlimaholidays.gr
Forgot password?

Όροι συμμετοχής

Γενικοί όροι συμμετοχής ταξιδιώτη

Βάσει του Προεδρικού Διατάγματος 339/1996, κατ’ εφαρμογή της Οδηγίας 90/314/ΕΟΚ
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω Γενικούς Όρους, πριν εγγραφείτε σε ένα από τα οργανωμένα ταξίδια μας. Η συμμετοχή σε οποιοδήποτε οργανωμένο ταξίδι του γραφείου μας προϋποθέτει την προσεκτική μελέτη του προγράμματος και σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των Γενικών Όρων Συμμετοχής, σύμφωνα με το Π.Δ. 339/1996. Σημειώνουμε επίσης ότι στους Γενικούς Όρους Συμμετοχής αναφέρονται οι γενικές πληροφορίες τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο συμβαλλόμενων μερών, ενώ όσον αφορά τις συγκεκριμένες και ειδικές πληροφορίες (προορισμούς, τιμές, ημέρες και ώρες αναχώρησης/επιστροφής, μέσα μεταφοράς, καταλύματα, επισκέψεις κλπ.) για το κάθε οργανωμένο ταξίδι χωριστά, θα πρέπει να συμβουλεύεστε το εν ισχύ έντυπο πρόγραμμα του γραφείου μας και τον σχετικό τιμοκατάλογο.

  1. Διοργανωτής – τουριστικό γραφείο

Η εταιρεία με την επωνυμία «ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ – KLIMA HOLIDAYS T.O» και διακριτικό τίτλο «Klima Holidays», με έδρα την Θεσσαλονίκη, Βενιζέλου 4, , ειδικό σήμα ΜΗΤΕ 09.33.Ε.61.00.00878.01 στο εξής καλούμενη «τουριστικό γραφείο», είναι διοργανωτής ταξιδιών, είτε μόνη είτε σε κοινοπρακτική συνεργασία με άλλα τουριστικά γραφεία, και λειτουργεί σαν μεσάζων μεταξύ ξενοδοχείων, άλλων τουριστικών γραφείων καθώς και των μεταφορικών μέσων, με τελικό σκοπό την πώληση οργανωμένων ταξιδιών στον ταξιδιώτη – εκδρομέα.

  1. Γενικά

Οι πληροφορίες, τα στοιχεία και οι συστάσεις που περιέχονται στους Γενικούς Όρους Συμμετοχής έχουν ελεγχθεί κατά τον χρόνο σύνταξης του κειμένου αυτού για την εγκυρότητα και την ακρίβειά τους, έχουν γενικό χαρακτήρα και ισχύουν αν δεν αναφέρεται κάτι διαφορετικό στο πρόγραμμα κάθε ταξιδιού. Τα έντυπα προγράμματα η/και τα εμφανιζόμενα στον δικτυακό τόπο της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του ισχύοντος κάθε φορά τιμοκαταλόγου, ισχύουν για την περίοδο που αναγράφεται σε αυτά. Οι πληροφορίες και τα στοιχεία των προγραμμάτων μπορεί να αλλάξουν, λόγω των συχνών και έκτακτων αλλαγών των συνθηκών παγκοσμίως και ιδιαίτερα στις μεταφορές και τις διεθνείς σχέσεις. Στην περίπτωση αυτή θα ειδοποιηθείτε με τον πλέον πρόσφορο τρόπο.

  1. Εγγραφές – συμμετοχή στα οργανωμένα ταξίδια

Οι εγγραφές γίνονται με επίσκεψη στα γραφεία ή στα γραφεία των συνεργατών μας, με αλληλογραφία, fax, τηλέφωνο, ή μέσω ίντερνετ, με την προϋπόθεση, προκειμένου να δεσμευτούν θέσεις στο συγκεκριμένο ταξίδι: 1ον της πληρωμής της προβλεπόμενης κάθε φορά προκαταβολής ή ολόκληρου του ποσού, μετρητοίς ή με έμβασμα προς το γραφείο, ή με πιστωτική κάρτα και 2ον της ανεπιφύλακτης αποδοχής και συμμόρφωσης με τους παρόντες Γενικούς Όρους Συμμετοχής. Για την έγκυρη εγγραφή θα πρέπει να αναγράφεται στην απόδειξη πληρωμής της προκαταβολής το συγκεκριμένο ταξίδι, με ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής και τυχόν άλλα διακριτικά στοιχεία. Το δικαίωμα συμμετοχής στο ταξίδι εξασφαλίζεται με την εξόφληση του συνόλου της αξίας και των σχετικών επιβαρύνσεων 10 (δέκα) πλήρεις ημέρες πριν την αναχώρηση. Μη εξόφληση του συνόλου της αξίας του ταξιδιού στον προβλεπόμενο χρόνο δίνει το δικαίωμα στο τουριστικό γραφείο να ακυρώσει την κράτηση και, ενδεχομένως, να απαιτήσει ακυρωτικά, σύμφωνα με τους όρους ακύρωσης που προβλέπονται στο παρόν. Ο συμβαλλόμενος, που εκπροσωπεί την οικογένεια ή την ομάδα του, έχει υποχρέωση να ενημερώσει όλους τους εκπροσωπούμενους από αυτόν για τις λεπτομέρειες και τους όρους του ταξιδιού. Οι συμμετέχοντες μέσω τρίτου έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τον εκπρόσωπο που τους ενέγραψε στο ταξίδι, και το γραφείο θέτει στη διάθεσή τους κάθε σχετική πληροφορία, όποτε τού ζητηθεί.

  1. Τιμές ταξιδιών – επιβαρύνσεις κ.λ.π.

Η αξία των ταξιδιών αναφέρεται στο εκάστοτε ισχύον έντυπο ή/και στον δικτυακό τόπο της εταιρίας. Οι τιμές υπολογίζονται κατά την ημέρα που εκδίδεται ο τιμοκατάλογος/έντυπο με βάση τα κοστολόγια υπηρεσιών κάθε ταξιδιού, ισχύοντες ναύλους/επίναυλους, φόρους κ.α. έξοδα, ισοτιμία ξένων νομισμάτων σε σχέση με το Ευρώ, καθώς και κάθε άλλο παράγοντα κόστους. Το γραφείο, αφού εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης, διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής τιμών, όταν οι παράγοντες κόστους αλλάξουν. Η τιμή του ταξιδιού μπορεί να αλλάξει μέχρι 20 (είκοσι) ημέρες πριν την ημερομηνία της αντίστοιχης αναχώρησης, λόγω απρόβλεπτων αυξήσεων ναύλων, συναλλάγματος, καυσίμων κλπ. Σε περίπτωση αύξησης της τιμής σε σημαντικό βαθμό (πάνω από 10% της αξίας του ταξιδιού), ο ταξιδιώτης μπορεί να ακυρώσει την συμμετοχή του και να του επιστραφούν τα χρήματα που έχει καταβάλει.

Επίσης, το τουριστικό γραφείο έχει δικαίωμα, για ορισμένη χρονική περίοδο ή για περιορισμένο αριθμό θέσεων, να προπωλήσει θέσεις σε ευνοϊκότερες τιμές, με ειδικούς όρους ακυρωτικών. Οι παιδικές χρεώσεις ποικίλλουν κατά περίπτωση, από προσφορά δωρεάν διαμονής, χωρίς φαγητό, στα ξενοδοχεία και τα πλοία, μέχρι μια μικρή έκπτωση (για ηλικίες 2-12 ετών και μόνο όταν πληρώνουν δύο ενήλικες στο ίδιο δωμάτιο/καμπίνα). Οι θέσεις των γκρουπ είναι συνήθως 25 ατόμων και είναι πιθανόν, για συμμετοχή επιπλέον ατόμων, να ζητηθεί διαφορετική/μεγαλύτερη τιμή από την αεροπορική εταιρεία και την επιβαρύνεται (εάν θελήσει να συμμετάσχει) ο ταξιδιώτης, αφού πρώτα ενημερωθεί από τον σύμβουλό μας σχετικά.

  1. Υποχρεώσεις – ευθύνες τουριστικού γραφείου

Το τουριστικό γραφείο έχει την υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταξίδια που διαθέτει. Έχοντας εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης και φροντίδας, δεν ευθύνεται για λανθασμένες ενέργειες και παραλείψεις τρίτων και των συνεργατών τους, και για έκτακτες καταστάσεις, όπως ακυρώσεις, καθυστερήσεις, αλλαγές δρομολογίων μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, λεωφορείων, τρένων κλπ.) λόγω αποκλεισμού («εμπάργκο») περιοχών εξ αιτίας τρομοκρατικών ενεργειών, απεργιών κ.α αιτίων. Δεν μπορεί, επίσης, να προβλέψει ή να ελέγξει οποιεσδήποτε καθυστερήσεις ναυλωμένων πτήσεων (charters) ή δρομολογημένων αεροπλάνων και πλοίων για τεχνικούς, μετεωρολογικούς ή άλλους λόγους. Τονίζεται ότι το γραφείο δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει περιστάσεις ξένες προς τη σφαίρα επιρροής του που μπορεί να οδηγήσουν στη ματαίωση του ταξιδιού ή σε ζημίες που οφείλονται σε μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών. Χαρακτηριστικά: απεργίες, ατυχήματα, ασθένειες, επιδημίες, οργανικές διαταραχές λόγω τοπικών συνθηκών, υψομέτρου, κλίματος, λόγω γευμάτων που δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του ταξιδιού ή λόγω ανεπαρκών συνθηκών υγιεινής από εξωγενείς παράγοντες, τραυματισμοί ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών, αεροπειρατειών, σεισμών, καιρικών συνθηκών, πυρκαγιών, επιδημιών, τοξικών μολύνσεων και οποιαδήποτε άλλη κατάσταση ανάγκης ή ανώτερης βίας. Στις παραπάνω περιπτώσεις, δεν φέρει ευθύνη για αποκατάσταση τυχόν ζημίας που προκλήθηκε από αυτές. Θα εξαντλήσει, πάντως, κάθε προσπάθεια για να συμπαρασταθεί και να φροντίσει τους ταξιδιώτες με κάθε τρόπο, χωρίς αυτό να στοιχειοθετεί για το γραφείο ευθύνη ή υποχρέωση κάλυψης των σχετικών έκτακτων δαπανών, οι οποίες θα πρέπει να καλυφθούν, όπως στις περιπτώσεις της ανώτερης βίας, από τους ίδιους τους ταξιδιώτες. Εύλογα παράπονα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να αναφέρονται αμέσως και επί τόπου στον συνοδό (ή, ελλείψει αυτού, στο γραφείο μας),και στον παρέχοντα τη συγκεκριμένη υπηρεσία, εγγράφωςΑν το πρόβλημα που επισημάνθηκε δεν κατέστη δυνατό να λυθεί επί τόπου, μετά την επιστροφή από το ταξίδι θα πρέπει να υποβάλετε εγγράφως στο γραφείο οποιοδήποτε σχετικό παράπονο μέσα σε 7 εργάσιμες μέρες, μαζί με οποιαδήποτε έγγραφα ή αποδεικτικά στοιχεία διαθέτετε για την αιτιολόγησή του. Μετά την παρέλευση 7ημέρου, το γραφείο δεν έχει υποχρέωση απάντησης σε οποιαδήποτε απαίτηση. Μετά την αναχώρηση του πελάτη, εάν προκύψουν ζημιές λόγω της μη εκτέλεσης ή της πλημμελούς εκτέλεσης παροχών του ταξιδιού, η αποζημίωση περιορίζεται σε ό,τι ορίζουν οι διεθνείς συμβάσεις που δεσμεύουν την χώρα και διέπουν τις εν λόγω παροχές.

Αποζημίωση που θεμελιώνεται από την μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των παροχών του ταξιδιού, περιορίζεται μέχρι το διπλάσιο της αξίας στην κατ΄άτομο τιμή του ταξιδιού. Για να είναι δυνατή από πλευράς κόστους η πραγματοποίηση ενός οργανωμένου ταξιδιού, απαιτείται ο ελάχιστος αριθμός των 20 (είκοσι) συμμετεχόντων. Εφ’ όσον ο αριθμός αυτός δεν συμπληρωθεί, το γραφείο μας διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει το συγκεκριμένο ταξίδι, οφείλει δε να ενημερώσει τους συμμετέχοντες σε αυτό, και να τους επιστρέψει τα χρήματα που είχαν καταβάλει χωρίς καμία άλλη υποχρέωση. Παροχές που δεν αναφέρονται στις περιγραφές προγραμμάτων των ταξιδιών ή αναφέρονται ως προαιρετικές, είτε δεν προσφέρονται καθόλου από το γραφείο μας είτε διατίθενται με επιπλέον χρέωση πέραν των αναγραφόμενων τιμών, εφ’ όσον τελικά καταστεί δυνατή η υλοποίησή τους. Το γραφείο δεν έχει ευθύνη για προαιρετικές εκδηλώσεις οι οποίες πραγματοποιούνται από τους τοπικούς φορείς. Σε ορισμένες εκδρομές ο συνοδός παραλαμβάνει και παραδίδει το γκρουπ στον τόπο προορισμού.

  1. Υποχρεώσεις – Ευθύνες Ταξιδιώτη

Επειδή στο οργανωμένο ταξίδι συμμετέχουν και άλλα άτομα, η συμμετοχή προϋποθέτει ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση όλων προς το πρόγραμμα και τις υποδείξεις των συνοδών και η έγκαιρη προσέλευσή στους τόπους συγκέντρωσης (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κλπ.).

Αν η καθυστέρηση και ασυνέπεια του ταξιδιώτη έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια της πτήσης, εκδρομής, μετακίνησης ή άλλης υπηρεσίας, ο ταξιδιώτης θα πρέπει να επανασυνδεθεί με την ομάδα με δική του ευθύνη και έξοδα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για την υπηρεσία που έχασε. Το γραφείο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον συνδράμει σ’αυτό. Στα αεροδρόμια και λιμάνια θα πρέπει να βρίσκεστε 2 (δύο) τουλάχιστον ώρες πριν την αναχώρηση. Αν δεν προβλέπεται συνοδός στο ταξίδι, πρέπει να επιβεβαιώνετε επί τόπου τις πτήσεις με την αεροπορική εταιρεία και να βεβαιώνεστε ποια ώρα και από ποιο αεροδρόμιο και σταθμό (terminal) αναχωρεί η πτήση σας. Τυχόν απώλεια μέσου μεταφοράς του ταξιδιού λόγω καθυστέρησής σας συνεπάγεται την απώλεια του συνόλου του ταξιδιού, στην περίπτωση που δεν είναι εφικτή η επανασύνδεση με την υπόλοιπη ομάδα με δικά σας έξοδα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Τα έξοδα για την επανασύνδεση με την υπόλοιπη ομάδα βαρύνουν τους ταξιδιώτες, το δε γραφείο καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να συνδράμει οργανωτικά σ’ αυτό.

Σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης διακόψει το ταξίδι με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την ομάδα, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του βαρύνουν τον ίδιο. Κατά τον ίδιο τρόπο, το γραφείο δεν φέρει ευθύνη για υπηρεσίες οργανωμένου ταξιδιού που δεν παρασχέθηκαν στον ταξιδιώτη από δική του αμέλεια ή ευθύνη, ή λόγω ασθένειας. Σε περίπτωση που ο πελάτης κωλύεται να συμμετάσχει στο ταξίδι που έχει κρατήσει, μπορεί να εκχωρήσει την κράτησή του σε άλλο άτομο, που πληρεί τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αργότερο 5 (πέντε) εργάσιμες ημέρες πριν την αναχώρηση, ενώ ειδικά για τις θαλάσσιες μεταφορές η προθεσμία είναι 10 (δέκα) εργάσιμες πριν την αναχώρηση. Σε περίπτωση οφειλόμενου ποσού ή ενδεχόμενων πρόσθετων εξόδων από την εκχώρηση, ο εκχωρών και ο εκδοχέας ευθύνονται αλληλέγγυα απέναντι στο γραφείο για την καταβολή τους. Στην περίπτωση των αερομεταφορέων, δεν είναι δυνατή η αλλαγή του ονόματος του επιβάτη, αλλά μόνο η ακύρωση της υπάρχουσας κράτησης και η κράτηση νέας θέσης εφόσον αυτό κατά περίπτωση είναι δυνατόν.

Το γραφείο δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που αυτό δεν σταθεί δυνατό. Η συνεπαγόμενη υποχρεωτική ακύρωση της κράτησης γίνεται σύμφωνα με τους προβλεπόμενους στο παρόν όρους ακύρωσης.

  1. Ξενοδοχεία – καταλύματα / πλοία και άλλα μέσα μεταφοράς

Όλες οι πληροφορίες που αφορούν κατηγοριοποίηση ,κατάταξη ξενοδοχείων και καταλυμάτων που αναφέρονται στα προγράμματα των οργανωμένων ταξιδιών μας είναι σύμφωνες με την ισχύουσα νομοθεσία κάθε κράτους για την τουριστική κατάταξη ξενοδοχείων, καταλυμάτων και μπορεί να διαφέρουν από χώρα σε χώρα. Όλα τα δωμάτια είναι απλής κατηγορίας, τύπου standard. Τα δωμάτια των περισσότερων ξενοδοχείων φιλοξενούν δύο κρεβάτια ή ένα ημίδιπλο. Τα τρίκλινα είναι δίκλινα με επιπλέον κρεβάτι. Συνήθως δεν είναι ιδιαίτερα άνετα και το επιπλέον κρεβάτι είναι μικρότερο από τα κανονικά, καναπές ή σπαστό ντιβάνι. Τα δωμάτια παραδίδονται από το ξενοδοχείο από 13:00 έως 15:00 και είναι στη διάθεση των ενοίκων έως τις 12:00 της ημέρας αναχώρησης. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μπείτε νωρίτερα στο δωμάτιο ή να αναχωρήσετε αργότερα, θα πρέπει να καταβάλετε σχετική επιβάρυνση.

Στα μεμονωμένα ταξίδια, σε περίπτωση καθυστερημένης άφιξης στο ξενοδοχείο, και εφ’ όσον δεν έχει ενημερωθεί σχετικά το ξενοδοχείο ή το γραφείο μας, το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση και να διαθέσει το δωμάτιο για όλη την περίοδο κράτησης, εάν τού ζητηθεί. Το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής ξενοδοχείου που αναφέρεται επώνυμα στο πρόγραμμα με άλλο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας χωρίς αυτό να αποτελεί λόγο ακύρωσης, η ενημέρωση δε, θα γίνεται με την παραλαβή του τελικού ενημερωτικού. Τα προπληρωμένα γεύματα στην τιμή του ταξιδιού στο εξωτερικό αντιστοιχούν συνήθως σε μενού 3 πιάτων (πχ. ορεκτικό, κυρίως πιάτο με γαρνιτούρα, επιδόρπιο). Θα πρέπει εδώ να γνωρίζετε, ότι στα ταξίδια με πούλμαν στην Ελλάδα οι θέσεις δίνονται με σειρά εγγραφής και δεν αλλάζουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, στο δε εξωτερικό αλλάζουν καθημερινά. Το κάπνισμα στο πούλμαν απαγορεύεται. Η φράση «μέσω της πόλης» & «θα δούμε» στις οδικές εκδρομές δηλώνουν ένδειξη κατεύθυνσης δρομολογίου και θέα από το πούλμαν του αξιοθέατου σημείου – κτηρίου αντίστοιχα.

Η διάρκεια ολοήμερης επίσκεψης/εκδρομής δεν υπερβαίνει τις οκτώ (8) συνολικά ώρες υπολογιζόμενης πάντα από την αναχώρηση έως την επιστροφή στο ξενοδοχείο. Η διάρκεια μισής μέρας δεν υπερβαίνει τις τέσσερις (4) ώρες υπολογιζόμενης πάντα από την αναχώρηση έως την επιστροφή στο ξενοδοχείο. Γίνεται γνωστό εκ των προτέρων και ρητά συμφωνείται ότι οι αεροπορικές εταιρείες, για δικούς τους λόγους., ορισμένες φορές ναυλώνουν για δικές τους πτήσεις αεροπλάνα άλλης αεροπορικής εταιρείας. Η περίπτωση αυτή δεν αποτελεί λόγο ακύρωσης του ταξιδιού από τον πελάτη.

  1. Διαβατήρια, θεωρήσεις εισόδου (visa) & υγειονομικές διατυπώσεις

Για όλα τα ταξίδια στο εξωτερικό απαιτείται νέο ελληνικό διαβατήριο έκδοσης από το 2006 και μετά. Οι χώρες ζώνης Schengen δέχονται και νέες ταυτότητες. Το γραφείο συνιστά να έχετε το διαβατήριο σε ισχύ τουλάχιστον μέχρι την προγραμματισμένη ημερομηνία επιστροφής. Μερικές χώρες ζητούν το διαβατήριο να λήγει τουλάχιστον 3 -12 μήνες μετά τον χρόνο άφιξής σ’ αυτές. Το γραφείο παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όσον αφορά τα ταξιδιωτικά κ.α έγγραφα που απαιτούνται και την έκδοση / θεώρηση αλλά – ακόμη και αν παράσχει κάποια βοήθεια στη σχετική διαδικασία – δεν ευθύνεται για τυχόν μη έκδοση ή μη θεώρηση από τις αρμόδιες αρχές, στις οποίες πρέπει να απευθυνθεί ο ταξιδιώτης. Ειδικά οι υπήκοοι άλλων χωρών, κάτοχοι ξένων διαβατηρίων, πρέπει να ενημερώνουν σχετικά το γραφείο και να απευθύνονται οι ίδιοι στις προξενικές αρχές της χώρας τους, και των χωρών που θα επισκεφθούν. Τυχόν μη εξασφάλιση έγκαιρης έκδοσης ή θεώρησης των ταξιδιωτικών εγγράφων δεν δικαιολογεί την ακύρωση της συμμετοχής στο ταξίδι χωρίς χρέωση ακυρωτικών.

Το γραφείο παρέχει όλες τις πληροφορίες για απαραίτητους εμβολιασμούς κ.α φαρμακευτικές προφυλάξεις για περιοχές τροπικών ή άλλων επιδημιών. Λόγω όμως των ιατρικών προσωπικών δεδομένων του κάθε ταξιδιώτη, την ευθύνη ν’απευθυνθεί σχετικά στις αρμόδιες υγειονομικές αρχές την έχει ο ίδιος.

 

  1. Ασφάλιση

Το γραφείο έχει συνάψει Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο Αστικής Επαγγελματικής Ευθύνης για κάθε εκδρομή που διοργανώνει, για περιπτώσεις τυχόν ευθυνών έναντι των πελατών, που προκύπτουν από τη μη ή την πλημμελή εκτέλεση του οργανωμένου ταξιδιού. Επίσης, καλύπτει περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης, υποχρέωση επιστροφής καταβληθέντων, καθώς και επαναπατρισμό των ταξιδιωτών. Ο αριθμός του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και τα στοιχεία του ασφαλιστή είναι στη διάθεση του ταξιδιώτη στο λογιστήριο του γραφείου. Υπάρχει η δυνατότητα προαιρετικής ασφάλισης στα επιθυμητά ποσά, την οποία το γραφείο μας συνιστά ανεπιφύλακτα. Επίσης, για την περίπτωση ασθένειας στη διάρκεια ταξιδιού εντός της Ε.Ε, συνιστούμε να έρθετε σε επαφή με τον Ασφαλιστικό σας Φορέα για έκδοση της «Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθένειας».

 

 

  1. Αποσκευές

Οι αποσκευές μεταφέρονται με ευθύνη των κατόχων, ανεξάρτητα συνοδείας εκπροσώπου του γραφείου. Σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας, ισχύουν οι αντίστοιχες διεθνείς συνθήκες για κάθε μεταφορικό μέσο ή ξενοδοχείο, και η ευθύνη περιορίζεται σύμφωνα με αυτές τις συνθήκες. Σε αεροπορικά ταξίδια, το βάρος των αποσκευών δεν πρέπει να ξεπερνά τα 20 (είκοσι) κιλά στην οικονομική θέση. Σε περίπτωση υπέρβαρου, τα έξοδα βαρύνουν τον ταξιδιώτη και πληρώνονται επί τόπου. Οι αεροπορικές εταιρείες επιτρέπουν στην καμπίνα επιβατών μόνο 1 (μία) χειραποσκευή μικρών διαστάσεων (50x40x25).

 

 

  1. Ακυρώσεις

Ακυρώσεις συμμετοχής από τον ταξιδιώτη γίνονται μόνο εγγράφως προς το γραφείο μας και ανεξάρτητα από την ημερομηνία της κράτησης (και εφ’ όσον δεν είναι δυνατή η εκχώρηση της κράτησης σε άλλο άτομο με τις προϋπόθεσεις που αναφέρονται στο άρθρο 6 των Γενικών Όρων Συμμετοχής) – και υπόκεινται στα παρακάτω ακυρωτικά κατ’ άτομο, ανάλογα με τη χρονική στιγμή κατά την οποία γίνεται η ακύρωση:

Προ 21 ημερών από την αναχώρηση €30 για ταξίδια στην Ελλάδα και €60 για ταξίδια στο εξωτερικό, κατ΄ άτομο, για διαχειριστικά έξοδα.
20 έως 14 ημέρες πριν την αναχώρηση: 40% της συνολικής αξίας του ταξιδιού.
13 έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: 60% της συνολικής αξίας του ταξιδιού.
6 ημέρες πριν την αναχώρηση μέχρι και την αναχώρηση (non show – μη εμφάνιση): 100% της συνολικής αξίας του ταξιδιού.
Σε κάθε περίπτωση ξενοδοχείου ή πακέτου ή εκδρομής ή οποιασδήποτε άλλης ταξιδιωτικής υπηρεσίας ισχύουν άλλοι όροι ακυρώσεων, σύμφωνα με τους όρους συμβάσεων κάθε εταιρείας, θα ενημερώνεται ο ταξιδιώτης αντίστοιχα και θα ισχύουν οι νέοι όροι.
Για ατομικά, μεμονωμένα ταξίδια καθώς και ταξίδια συλλόγων, σχολείων, εταιρειών και ταξίδια κινήτρων ισχύουν διαφορετικοί όροι ακυρώσεων, σύμφωνα με τους όρους κάθε αεροπορικής εταιρείας καθώς και την πολιτική για θέματα ακυρώσεων του εκάστοτε ξενοδοχείου, που θα ισχύουν για τα συγκεκριμένα ταξίδια. Οι χρεώσεις γίνονται ανεξάρτητα από τον χρόνο εγγραφής ή από το αν έχουν καταβληθεί τα αντίστοιχα ποσά από τους ταξιδιώτες. Σε περίπτωση που ένα από τα δύο άτομα που πρόκειται να διαμείνουν σε δίκλινο δωμάτιο ακυρώσει τη συμμετοχή, και εφ’ όσον τα ακυρωτικά δεν ισούνται με το 100% της συνολικής αξίας, εκτός των ακυρωτικών, ο ταξιδεύων πληρώνει και τη διαφορά δωματίου, καθώς θα διαμείνει αναγκαστικά σε μονόκλινο.
  1. Ρύθμιση διαφορών

Το τουριστικό γραφείο και ο ταξιδιώτης δεσμεύονται να επιλύσουν με καλή πίστη κάθε διαφορά που θα προκύψει κατά την εκτέλεση της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού. Σε περίπτωση αποτυχίας των σχετικών προσπαθειών, τα μέρη δεσμεύονται να απευθυνθούν στην Επιτροπή Φιλικής Επίλυσης Διαφορών του ΗΑΤΤΑ και να ζητήσουν τη μεσολάβησή της. Αν η φιλική επίλυση της διαφοράς δεν καταστεί δυνατή, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.